Monday 14 October 2013

Kami Budak Juvana : Bab 10

Bell : Sakitlah bodoh! *menahan sakit akibat kena tendangan oleh Lan*

Shazz : Korang nak apa daripada kitaorang,haa!!?

Lan: Kitaorang nak balas dendamlah...

Syafiea : Kau kenal aku siapa? Aku sepupu Lan. 

Lan : Hahaha...

Bell : Apa kena mengena pun kalau sepupu?

Lan : Ada ada ada...

Syafiea : Lan ada mengadu dekat aku yang korang ni kacau hidup dia dengan geng dia...jadi aku nak tengok budak-budak mana yang berani kacau sepupu aku! *menarik baju Shazz dan Bell*

Bell : Hahaha!! Mengadu? Hahaha!!

Shazz : Pengecut!

Lan : Geng..kurung minah ni dalam bilik yang aku cakapkan tadi tu...

Geng Lan : Okey... 

-Shazz dan Bell berada di dalam bilik kurungan yang agak sempit dan gelap-gelita-

Bell : Bodohlah diaorang tu...tunggu...tunggu...

Shazz : Cari idea nak keluar dari sini...

-Tiba-tiba Shazz dan Bell terdengar suara-suara orang sedang bercakap,Shazz dan Bell kenal akan suara tersebut-

Misteri : Kau keluarkan budak-budak tu tepat jam 3 petang! Faham!?

Lan : Baiklah tuan...

Syafiea : Baik sayang...

Misteri : Jom Fia...

Shazz : Bell..kau dengar apa aku dengar?


Bell : Dengar..hehehe..aku ada idea..

Shazz : Apa? 

Bell : Kita tidur dulu...esok aku cakap...woahh..aku dah ngantuk ni...

Shazz : Heii..kau ni sempat lagi nak tidur...

Bell : Ngantuklahh... esok tau...kalau kau sedar kejutkan aku...aku beritahu strategi kita...

Shazz : Hmm..yelahh...     

No comments:

Post a Comment