Monday 14 October 2013

Kami Budak Juvana : Bab 11

Shazz : Bell..bangun..dah pagi..

Bell : Woahh...Okey.. *gosok mata* Keluarkan handphone kau...

Shazz : Nah...

-Mulalah misi mereka untuk meloloskan diri daripada bilik kurungan itu-

Bell : Hello polis !!! Tolong... Kami diculik oleh geng Juvana ! *cakap kuat*

Rezy : Weyh bangun...budak tu call polis..

Opiez : Hah..hah! *meraba-raba cari kunci bilik*

-Pintu bilik kurungan terbuka-

Opiez : Eh budak-budak tu tidurlah...

Rezy : Tapi aku dengar jelas dia cakap kuat-kuat..

Opiez : Shh..mana sorang lagi?

DUSHHH....

Rezy / Opiez : Aduhh...aduhh...

Bell : Nak lawan balik ?

Rezy / Opiez : *geleng kepala dalam ketakutan* 

Bell : Shazz..dapat takk?

Shazz : Dapat..ni haaa...

Bell : Cepat bukak pintu...kalau tak satu-satu aku patahkan...

Rezy : Ampun..ampun..kitaorang bukak..

Shazz : Kesian pulak aku tengok...

Bell : Tak payah kesian...penyangak je dua ekor ni... *tonyoh kepala Opiez dan Rezy* 

Rezy : Dah..dah bukak..

Bell : Drive!

Rezy : Aku..aku tak reti drive...

Bell : Ngok! Siapa nak drive?!

Opiez : Aku..aku..aku...

Shazz : Mana kunci kereta?

Rezy : Dekat dia...

Bell : Cepatlahh! Lembap betul!

-Opiez pun terus menghidupkan enjin kereta kapcai mereka...Shazz dan Bell serta Rezy masuk ke dalam badan kereta itu-      

No comments:

Post a Comment